fbpx

Warsztat online - Radość z muzyki

Poradź sobie z tremą i stań się muzykiem jakim zawsze pragnęłaś być

 

Sprzedaż kursu skończyła się 31 sierpnia.

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

t

Jak lepiej radzić sobie z tremą na scenie?

t

Jak efektywnie przygotowywać się do występu bez obaw o tremę?

t

Jak poczuć się pewniej i swobodniej na scenie?

t

Jak czerpać radość z gry tak jak kiedyś?

t

Gdzie poznać sprawdzone naukowo sposoby radzenia sobie z tremą?

t

Gdzie poznać skuteczne sposoby na radzenie sobie z poczuciem natłoku i trudności?

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli:

jesteś muzykiem

i zmagasz się z tremą, która utrudnia Ci efektywne przygotowanie do występu i samo występowanie

chcesz coś zmienić

a dotychczasowe sposoby poradzenia sobie z tremą nie przyniosły Ci oczekiwanych rezultatów

potrzebujesz elastyczności

masz dużo innych spraw na głowie i praca w z góry ustalonych godzinach, w konkretnym miejscu, do którego trzeba dojechać jest dla Ciebie sporym utrudnieniem

Dlaczego warsztat online?

Uniwersalne umiejętności

Zdobądź umiejętności i wiedzę, które możesz wykorzystać nie tylko w przygotowaniu do występu muzycznego i radzeniu sobie z tremą, ale również w codziennym Twoim działaniu.

}

Przedłużone korzyści

Uzyskaj dostęp do materiałów w tym do forum z przemyśleniami swoimi i współuczestników warsztatu przez rok

Elastyczny dostęp

Rozwiń swoje umiejętności z dowolnego miejsca i w dogodnej dla Ciebie porze

FAQs – Często zadawane pytania

Gdzie i kiedy będzie się odbywał warsztat?

Warsztat znajduje się na platformie kursowej Strefy Harmonii. Aktualnie możesz się zapisać na listę zainteresowanych kolejną edycją kursu.

Na jak długo otrzymuję dostęp do materiałów?

Dostęp do materiałów otrzymujesz na rok. Przez cały rok będziesz mieć dostęp nie tylko do nagrań wideo, audio ale również do forum oraz tego co wspólnie zostanie wypracowane tam z Twoją grupą warsztatową. Ćwiczenia w postaci plików PDF możesz ściągnąć na swój komputer.

Do kogo skierowany jest ten warsztat?

Do osób, które odczuwają tremę i chcą zmienić swój sposób działania, by bardziej cieszyć się muzyką i być muzykiem, którym pragną być.

Do osób, które nie mają możliwości na wyrwanie się na stacjonarne warsztaty.

Do osób, które są poza krajem, a chcą skorzystać z warsztatu teraz.

Do osób, które wolą pracować w zaciszu swojego domu, w dowolnej porze dnia.

Czy mogę kupić dostęp do tego warsztatu w każdej chwili?

Nie. Przez cały czas trwania warsztatu czuwam nad nim oraz przeprowadzam raz w tygodniu sesję pytań i odpowiedzi. Z tego powodu otwieram możliwość dołączenia do warsztatu tylko w ograniczonym czasie. Jeśli nie zdecydujesz się teraz, to będziesz musiała czekać na kolejną edycję.

Czy udział w warsztacie sprawi, że nie będę odczuwać tremy?

I tak i nie. Jak dowiesz się podczas warsztatu, uczucia które się w nas pojawiają w czasie odczuwania tremy są tak naturalne, że nie da się ich wykasować. To czego się nauczysz, to jak efektywnie radzić sobie z tremą by nie była dla Ciebie uciążliwa.

Czy mogę wykorzystać wiedzę z warsztatu w pracy z młodzieżą?

Tak. Praca, którą wykonasz w trakcie warsztatu da Ci narzędzia i wiedzę, którą będziesz mogła przełożyć na współpracę z młodzieżą. Nie zastąpi to Twoim podopiecznym kontaktu z psychologiem, gdyby był taki potrzebny. Niemniej wyposaży Cię w umiejętności i wiedzę, którą będziesz mogła wykorzystać nie tylko do pracy z sobą.

Witaj!

Nazywam się Maria Chełkowska-Zacharewicz i jestem psychologiem muzyki i trenerem. Muzykę kocham od najmłodszych lat, ale dopiero będąc na studiach zrealizowałam moje marzenie o szkole muzycznej. Jestem więc absolwentką szkoły muzycznej w klasie śpiewu.

Jako uczennica szkoły muzycznej miałam trudności z tremą i efektywnym przygotowaniem do występu. Zachodziłam wtedy w głowę dlaczego tak niewiele czasu w szkole muzycznej poświęca się aspektom psychologicznym pracy muzyka.

Dzisiaj pracuję jako nauczyciel akademicki, prowadzę badania naukowe, a także przeprowadzam szkolenia, warsztaty i zajęcia dydaktyczne. W mojej pracy wykorzystuję wiedzę opartą na dowodach naukowych.

Mam marzenie, aby muzycy mieli w procesie swojej edukacji szanse na rozwój nie tylko muzycznych umiejętności, ale również umiejętności związanych z przygotowaniem do występu, elastycznością psychologiczną i radzeniem sobie z trudnościami.

Masz pytania?

Jeśli nie znalazłaś tutaj odpowiedzi na swoje pytania, napisz do mnie.