fbpx

Oferta warsztatów

Warsztaty online

Warsztaty online Radość z muzyki. Jak naprawdę poradzić sobie z tremą i stać się muzykiem jakim zawsze pragnęłaś być już są! Startujemy 1 września i do końca października będziemy trenować umiejętności efektywnego radzenia sobie z tremą.

Zapisz się już dzisiaj!

 

Warsztat online Radość z muzyki

Warsztat dedykowany muzykom, którzy chcą efektywnie radzić sobie z tremą i przygotowaniem do występu. Sprawdź, zapisz się już dziś!

 

Nie zwlekaj! Zapisy na warsztat zamykają się ostatniego dnia sierpnia. 1 września startujemy!

Warsztaty stacjonarne

terminy warsztatów: (aktualnie nie planowane)

Warsztaty możliwe do przeprowadzenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego.

Radość z muzyki – wspieranie rozwoju ucznia w szkole muzycznej (dedykowane nauczycielom)

Relacja z uczniem szkoły muzycznej wymaga od nauczyciela ciągłej uważności na jego potrzeby i wrażliwości na indywidualne cechy. Niezwykle ważny w tym jest język, którym się posługujemy i komunikaty jakie kierujemy do ucznia. Sposób przekazywania informacji zwrotnej, wspólnego analizowania drogi rozwoju i mówienia o rzeczach trudnych ma znaczenie dla dalszej pracy ucznia, jego poczucia wartości oraz reakcji na sukcesy i porażki.

Proponowany warsztat oparty jest na osiągnięciach wieloletnich badań i ich praktycznych zastosowań w stosowaniu komunikatów wspierających rozwój poczucia własnej wartości i proaktywne podejście do sukcesów i porażek.

Postawa wykształcona dzięki konsekwentnemu stosowaniu takich komunikatów będzie systematycznie wpływać na:

  • zwiększone poczucie własnej wartości;
  • konstruktywne radzenie sobie z niepowodzeniami;
  • dążenie do coraz lepszego warsztatu przez wewnętrzną potrzebę a nie motywację zewnętrzną.

Cennym efektem warsztatu jest zdobycie umiejętności komunikacji wspierającej harmonijne i proaktywne zachowania oraz poczucie sprawczości i odpowiedzialności za własne działania.

Nauczysz się jak rozmawiać z uczniem, aby czuł odpowiedzialność za swoje działania, miał wyższe poczucie własnej wartości oraz wyciągał konstruktywne i rozwijające wnioski zarówno z porażek, jak i z sukcesów.